Stefan in Australie - Reisverslagen van Stefan van Marrewijk - WaarBenJij.nu Stefan in Australie - Reisverslagen van Stefan van Marrewijk - WaarBenJij.nu
Stefan in Australie

Ik ga een reis door Australië maken,
Dit met een start van de reis georganiseerd door Australian Back Packers.
Eerst met 67 richting Singapore en een vervolg reis richting Sydney.
Mijn reis begint met 5 dagen in Sydney met de hele groep en daarna zal de groep in stukjes vallen en ieder zijn eigen weg gaan.
Mijn trip zoals ik hem nu gepland heb zal als volgt gaan:
Vanuit Sydney wil ik richting Melbourn, Adelaide, Alice Springs waarna ik door wil vliegen naar Cairns vanaf daar de Oost kust af naar beneden weer richting Sydney waar ik met kerst/ oud en nieuw wil zijn.
Na het afsluiten van het oude jaar en het openen van het nieuwe zal ik mijn reis afsluiten en weer richting huis gaan. Maar dat duurt gelukkig nog wel even!!!!

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

White sundays

18 Oktober 2012

surf week daarna naar Cairns

11 Oktober 2012

intro week in sydney

02 Oktober 2012

Het is bijna zover
Stefan

Actief sinds 26 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4640

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 Januari 2013

Stefan in Australie

Landen bezocht: